Cases

Ons werk is onze trots.

View

We geloven in een wereld die draait om openheid, echtheid en betrokkenheid. In likeability als basis voor betekenisvolle relaties en opbouwend vertrouwen. Dit is hoe we denken en doen.

Creativity & integrated media

De afgebakende doelgroepen en kanalen zijn verdwenen. Er is geen van A naar B meer, er is alleen nog wisselwerking. Tussen content en context, media en middelen, on- en offline. Met onze geïntegreerde aanpak brengen we alles bij elkaar. En telt alles bij elkaar op.

references

Dit zijn de merken waarvoor we werken. Samen met onze klanten streven we naar nog betere merkprestaties en het creëren van engagement. Bij ons is samen ook écht samen want co-creatie levert het meeste op. Vertrouwen, openheid, inlevingsvermogen en investeren in de relatie staan centraal. Waarbij we graag uitgaan van de lange termijn.

Heleen Hoek

"Ik werk al jaren samen met DartGroup. Ze zijn altijd mijn rots in de branding. Ze hebben kennis van zaken, begrijpen de heikele punten van een reporting traject, geven professioneel advies en denken in oplossingen.”

Heleen Hoek

Nuon

Interim projectmanager verslaggeving
Willem Jan Rote

“DartGroup is ons verpakkings-
bureau en helpt Uniekaas ook bij conceptontwikkeling. Dart kenmerkt zich door creativiteit, pragmatiek en conceptueel denkvermogen.”

Willem Jan Rote

Uniekaas

General manager
Femke Vonk

“DartGroup hielp ons het magazine Let's Colour op een hoger niveau te brengen. Waarbij perfect is aangevoeld welke boodschap moet worden overgebracht en hoe. Onze content, hun creativiteit."

Femke Vonk

AkzoNobel

Global Editorial Manager Decorative Paints
Michiel Nolst Trenité

“Bij merkstrategie en design kan niet iedereen zich iets voorstellen. Bij DartGroup begrijpen de creatieven heel goed wat een merkstrategie is.”

Michiel Nolst Trenité

ABN AMRO

Strategic Brand Manager
Robert Heckert

"DartGroup heeft een aangepaste huisstijl gemaakt voor de communicatie met onze zakelijke relaties. De stijl past nu goed bij de uitstraling van een researchgedreven organisatie."

Robert Heckert

Sanquin Blood Supply

Manager Communications
Alie Lindemann

“Vooral bij een jaarverslagproject moet je blind kunnen vertrouwen op je bureau. Je rekent op creativiteit, meedenkend vermogen en kennis van je organisatie. Bij DartGroup zit dat helemaal goed."

Alie Lindemann

Aegon

Corporate Communications Manager

Roundup

infographic_animation

connect

Kennismaken? Wij maken graag een afspraak om elkaar (beter) te leren kennen, samen naar een branding vraagstuk te kijken of te brainstormen over een ‘hot topic’.
Mail of bel één van ons en we plannen meteen een geschikt moment.

Tot ziens!

Patricia Andersen
client services

Patricia Andersen

andersen@dartgroup.nl

Arjan Batenburg
creation

Arjan Batenburg

batenburg@dartgroup.nl

Henk van Dijke
finance

Henk van Dijke

van.dijke@dartgroup.nl

Marjolijn Vriezen
strategy

Marjolijn Vriezen

vriezen@dartgroup.nl

DartGroup

Singel 68
1015 AC Amsterdam
T +31(0)20 622 38 01
E we@dartgroup.nl

Join us

Laat zien wat jij kan invullen

With an increasingly fractured audience, marketers are struggling to make ads that fit even one single platform. nyti.ms/2d0ubri

A big change coming up, Google enables cross-device remarketing for signed-in users. mklnd.com/2d3EDff

What is your Patronus? The newest Harry Potter marketing-trick, insinuated by Rowling herself, lets you find out.… twitter.com/i/web/status/7…

Nonny de la Peña is working on journalism that combines reporting with VR to put the audience inside the story. bit.ly/2cFzAAP

When everyone can contribute on social media, we all have some responsibility. How to debate on social media. on.mash.to/2cHsbEt

It is hard for many marketers to get their content to their target audience. A few tips on how to do just that. bit.ly/2cHp1Rd

Inspired by its designer's loss of sight, Echo makes users' first visionless steps into the world less imaginary. bit.ly/2cn2Jma

Tiffany & Co. is looking to reinvent its relationship with millennials by redefining luxury in the digital age. bit.ly/2cFxYXG

With Zero Click ordering and other innovations, Domino's is finding new ways to get you your pizza. bit.ly/2cHDRV2

A few tips on how companies can create more customer-driven content. Read it here. bit.ly/2cevKQP

Can the same brand take two quite different positions? Yes, and no. Read it here. bit.ly/2cAzqf9 pic.twitter.com/F2vxD4w7u9

How Facebook's ever-growing impact on how we circulate and consume news affects the traditional newsrooms. bit.ly/2cSAFYR

A smartwatch without a screen? Somatic Labs introduces 'Moment', a smartwatch that works with only vibrations. bit.ly/2c5Gb9A

The Brand-Positioning continuüm, explaining 5 different ways of positioning a brand. bit.ly/2cgt9lE

The new iPhone 7 and iPhone 7 Plus, it's new features and design in pictures. Read it here. bit.ly/2cuM9yx

The Apple and Nike collaboration continues with the Apple Watch 2. Are they giving runners what they need? bit.ly/2cITMn8

Design could play a powerful role in the battle for equitable public restrooms, but outdated code poses a problem. bit.ly/2cBaTqK

Interview with Rene Oehlerking (Jaybird), on Apple allegedly removing the headphone jack in their upcoming iPhone. bit.ly/2c6uNZJ

An interesting slideshow with a few tips on how to optimize social media-strategies. Read it here. bit.ly/2bRQKvb

20th-century car brochures were more than manuals, they provided the ultimate car-driving fantasy. bit.ly/2cqkZuJ