Cases

Ons werk is onze trots.

View

We geloven in een wereld die draait om openheid, echtheid en betrokkenheid. In likeability als basis voor betekenisvolle relaties en opbouwend vertrouwen. Dit is hoe we denken en doen.

Creativity & integrated media

De afgebakende doelgroepen en kanalen zijn verdwenen. Er is geen van A naar B meer, er is alleen nog wisselwerking. Tussen content en context, media en middelen, on- en offline. Met onze geïntegreerde aanpak brengen we alles bij elkaar. En telt alles bij elkaar op.

references

Dit zijn de merken waarvoor we werken. Samen met onze klanten streven we naar nog betere merkprestaties en het creëren van engagement. Bij ons is samen ook écht samen want co-creatie levert het meeste op. Vertrouwen, openheid, inlevingsvermogen en investeren in de relatie staan centraal. Waarbij we graag uitgaan van de lange termijn.

Heleen Hoek

"Ik werk al jaren samen met DartGroup. Ze zijn altijd mijn rots in de branding. Ze hebben kennis van zaken, begrijpen de heikele punten van een reporting traject, geven professioneel advies en denken in oplossingen.”

Heleen Hoek

Nuon

Interim projectmanager verslaggeving
Willem Jan Rote

“DartGroup is ons verpakkings-
bureau en helpt Uniekaas ook bij conceptontwikkeling. Dart kenmerkt zich door creativiteit, pragmatiek en conceptueel denkvermogen.”

Willem Jan Rote

Uniekaas

General manager
Femke Vonk

“DartGroup hielp ons het magazine Let's Colour op een hoger niveau te brengen. Waarbij perfect is aangevoeld welke boodschap moet worden overgebracht en hoe. Onze content, hun creativiteit."

Femke Vonk

AkzoNobel

Global Editorial Manager Decorative Paints
Michiel Nolst Trenité

“Bij merkstrategie en design kan niet iedereen zich iets voorstellen. Bij DartGroup begrijpen de creatieven heel goed wat een merkstrategie is.”

Michiel Nolst Trenité

ABN AMRO

Strategic Brand Manager
Robert Heckert

"DartGroup heeft een aangepaste huisstijl gemaakt voor de communicatie met onze zakelijke relaties. De stijl past nu goed bij de uitstraling van een researchgedreven organisatie."

Robert Heckert

Sanquin Blood Supply

Manager Communications
Alie Lindemann

“Vooral bij een jaarverslagproject moet je blind kunnen vertrouwen op je bureau. Je rekent op creativiteit, meedenkend vermogen en kennis van je organisatie. Bij DartGroup zit dat helemaal goed."

Alie Lindemann

Aegon

Corporate Communications Manager

Roundup

infographic_animation

connect

Kennismaken? Wij maken graag een afspraak om elkaar (beter) te leren kennen, samen naar een branding vraagstuk te kijken of te brainstormen over een ‘hot topic’.
Mail of bel één van ons en we plannen meteen een geschikt moment.

Tot ziens!

Patricia Andersen
client services

Patricia Andersen

andersen@dartgroup.nl

Arjan Batenburg
creation

Arjan Batenburg

batenburg@dartgroup.nl

Henk van Dijke
finance

Henk van Dijke

van.dijke@dartgroup.nl

Marjolijn Vriezen
strategy

Marjolijn Vriezen

vriezen@dartgroup.nl

DartGroup

Singel 68
1015 AC Amsterdam
T +31(0)20 622 38 01
E we@dartgroup.nl

Join us

Laat zien wat jij kan invullen

The video group-chat app is just about hanging out. With more than a million users, it's off to a good start. bit.ly/2h5uPmY

Research professor Kate Canales believes design is crucial to disrupting higher education. Read it here. bit.ly/2gbFcli

The best ads go well beyond a simple sell or strategy. They can embody what an entire company stands for. bit.ly/2h2dlpB

Live streaming has the potential to convert customers to your business and be part of a successful brand strategy. bit.ly/2gVItqw

A few trends within content #marketing to take into account for 2017. Read them here. bit.ly/2gRQ9gm

Google unveiled its "Best of 2016" lists, a rundown of the year's top apps, downloaded from Google Play. bit.ly/2gdksdx

Netflix subscribers can now download series and movies rather than just streaming them. bit.ly/2fQFii9

Adding an interactive element to inbound efforts is a simple way to create interesting, engaging content. bit.ly/2gClOSF

An insightful glance into the “Fantastic Beasts and Where to Find Them“ movie's marketing tactics. semrush.com/blog/does-fant…

When people feel a certain way, more words won’t change their minds. But new feelings may. bit.ly/2ga9cBR

If a tool is too complex, people won't use it. Google Docs are incredibly simple, that's what makes them so smart.… twitter.com/i/web/status/8…

Instagram Stories is een succes, met meer dan 100 miljoen gebruikers per dag De volgende stap?Instagram Direct. bit.ly/2geje5g

Customers have needs that are functional and emotional, and companies need to design offerings on both levels. bit.ly/2fBXSLs

In 1989, Apple hired Thomas Rickner to do something revolutionary: put print-quality typefaces on every computer. bit.ly/2fC87zD

It’s Oscar season for movie releases at cinemas, but online it’s a gold race for branded short films. bit.ly/2g4ImHP

Facebook now has a blog called MetricsFYI that will explain and analyze how it comes to its metrics. nyti.ms/2gmUpW5

A company with 2,000 employees will use enough paper to kill 3,600 trees every year. 5 steps to reduce print costs. bit.ly/2f4aKJ3

Bavaria stopt met "Zo. Nu eerst een Bavaria". De nieuwe campagne wil mensen samenbrengen met "Welcome to the family" bit.ly/2f7HLr2

The latest entrant in the race for digital glasses: Apple, whose glasses are reportedly due out in 2018. bit.ly/2eFmEhh

The future of Artificial Intelligence, where does it go from here? bbc.in/2f8N2MO