Cases

Ons werk is onze trots.

View

We geloven in een wereld die draait om openheid, echtheid en betrokkenheid. In likeability als basis voor betekenisvolle relaties en opbouwend vertrouwen. Dit is hoe we denken en doen.

Creativity & integrated media

De afgebakende doelgroepen en kanalen zijn verdwenen. Er is geen van A naar B meer, er is alleen nog wisselwerking. Tussen content en context, media en middelen, on- en offline. Met onze geïntegreerde aanpak brengen we alles bij elkaar. En telt alles bij elkaar op.

references

Dit zijn de merken waarvoor we werken. Samen met onze klanten streven we naar nog betere merkprestaties en het creëren van engagement. Bij ons is samen ook écht samen want co-creatie levert het meeste op. Vertrouwen, openheid, inlevingsvermogen en investeren in de relatie staan centraal. Waarbij we graag uitgaan van de lange termijn.

Heleen Hoek

"Ik werk al jaren samen met DartGroup. Ze zijn altijd mijn rots in de branding. Ze hebben kennis van zaken, begrijpen de heikele punten van een reporting traject, geven professioneel advies en denken in oplossingen.”

Heleen Hoek

Nuon

Interim projectmanager verslaggeving
Willem Jan Rote

“DartGroup is ons verpakkings-
bureau en helpt Uniekaas ook bij conceptontwikkeling. Dart kenmerkt zich door creativiteit, pragmatiek en conceptueel denkvermogen.”

Willem Jan Rote

Uniekaas

General manager
Femke Vonk

“DartGroup hielp ons het magazine Let's Colour op een hoger niveau te brengen. Waarbij perfect is aangevoeld welke boodschap moet worden overgebracht en hoe. Onze content, hun creativiteit."

Femke Vonk

AkzoNobel

Global Editorial Manager Decorative Paints
Michiel Nolst Trenité

“Bij merkstrategie en design kan niet iedereen zich iets voorstellen. Bij DartGroup begrijpen de creatieven heel goed wat een merkstrategie is.”

Michiel Nolst Trenité

ABN AMRO

Strategic Brand Manager
Robert Heckert

"DartGroup heeft een aangepaste huisstijl gemaakt voor de communicatie met onze zakelijke relaties. De stijl past nu goed bij de uitstraling van een researchgedreven organisatie."

Robert Heckert

Sanquin Blood Supply

Manager Communications
Alie Lindemann

“Vooral bij een jaarverslagproject moet je blind kunnen vertrouwen op je bureau. Je rekent op creativiteit, meedenkend vermogen en kennis van je organisatie. Bij DartGroup zit dat helemaal goed."

Alie Lindemann

Aegon

Corporate Communications Manager

Roundup

infographic_animation

connect

Kennismaken? Wij maken graag een afspraak om elkaar (beter) te leren kennen, samen naar een branding vraagstuk te kijken of te brainstormen over een ‘hot topic’.
Mail of bel één van ons en we plannen meteen een geschikt moment.

Tot ziens!

Patricia Andersen
client services

Patricia Andersen

andersen@dartgroup.nl

Arjan Batenburg
creation

Arjan Batenburg

batenburg@dartgroup.nl

Henk van Dijke
finance

Henk van Dijke

van.dijke@dartgroup.nl

Marjolijn Vriezen
strategy

Marjolijn Vriezen

vriezen@dartgroup.nl

DartGroup

Singel 68
1015 AC Amsterdam
T +31(0)20 622 38 01
E we@dartgroup.nl

Join us

Laat zien wat jij kan invullen

Content marketing is a long-term investment. So you will see long-term, sustainable results over time. bit.ly/2ahrsUd

Blurring the lines between physical and virtual reality: how marketing is taking advantage. on.inc.com/29Xp8kc pic.twitter.com/yxrOMFNaET

Why you should consider using retargeting as an effective channel to boost your sales. bit.ly/2apCpaC pic.twitter.com/9XwwbaTA75

Human behavior flows from three main sources: desire, emotion, and knowledge. bit.ly/2a9JIRS pic.twitter.com/vvzUokx392

Processed-food giants are struggling with today's food-trends. Here's how General Mills moves towards brand growth. bit.ly/2a6ct1D

Why quality in content is crucial when it comes to online marketing. bit.ly/2a3qu2A pic.twitter.com/JVcbocgH26

"Design plays a far more important role in how our leaders are chosen than anyone realizes." - Matt Ipcar. bit.ly/2anvU4Y

Four ways the Marketing Team can get involved in amplifying the good your brand is doing. bit.ly/2aAAjBc pic.twitter.com/wxRzEfDP3j

When to reposition a brand? Here are some indicators. bit.ly/29WS5fK pic.twitter.com/VMG0txAzdG

The possibilities of 3D-printing are still being explored, here's an example of one of them. bit.ly/29PhmK9 pic.twitter.com/5LhhAxYlBl

"Sustainable digital success requires the right touchpoint." Pokémon Go and Amazon Dash are great examples. bit.ly/29PYMkv

How do you make sure the your content wins customer attention? Content personalization. bit.ly/2aaOqAE pic.twitter.com/HvhnnpfIOz

Snapchat might be a great, 'out-of-the-box' way for brands to reach a new audience. bit.ly/29P8khU pic.twitter.com/Epk290CTbI

To optimize engagement, businesses need to find the right quality-quantity balance. Here are some ways to do it. bit.ly/29ByuSs

" If you want to reach millennials, you’ve got to shift your paradigm." bit.ly/29CWpa0 pic.twitter.com/73vmXIBlzG

How Uber, Ipsy and FitBit found succes through content marketing. bit.ly/29P8NAP pic.twitter.com/xs0eRjy0s8

2016 is the year of VR, could it be the future of branding? “That’s where brands will truly come to life.” bit.ly/29cCdXD

Sean Follmer on shape-shifting technology that may change the way we live and work. bit.ly/29hq9Fo pic.twitter.com/Tnln8GxpWa

Why conferences are a great way tot elevate your brand. bit.ly/29cCqtL pic.twitter.com/afsIJaXnjP

“Think of content marketing as a game and approach it with a similar strategic course you would any game.” - DeMers. bit.ly/29eXrWR