Cases

Ons werk is onze trots.

View

We geloven in een wereld die draait om openheid, echtheid en betrokkenheid. In likeability als basis voor betekenisvolle relaties en opbouwend vertrouwen. Dit is hoe we denken en doen.

Creativity & integrated media

De afgebakende doelgroepen en kanalen zijn verdwenen. Er is geen van A naar B meer, er is alleen nog wisselwerking. Tussen content en context, media en middelen, on- en offline. Met onze geïntegreerde aanpak brengen we alles bij elkaar. En telt alles bij elkaar op.

references

Dit zijn de merken waarvoor we werken. Samen met onze klanten streven we naar nog betere merkprestaties en het creëren van engagement. Bij ons is samen ook écht samen want co-creatie levert het meeste op. Vertrouwen, openheid, inlevingsvermogen en investeren in de relatie staan centraal. Waarbij we graag uitgaan van de lange termijn.

Heleen Hoek

"Ik werk al jaren samen met DartGroup. Ze zijn altijd mijn rots in de branding. Ze hebben kennis van zaken, begrijpen de heikele punten van een reporting traject, geven professioneel advies en denken in oplossingen.”

Heleen Hoek

Nuon

Interim projectmanager verslaggeving
Willem Jan Rote

“DartGroup is ons verpakkings-
bureau en helpt Uniekaas ook bij conceptontwikkeling. Dart kenmerkt zich door creativiteit, pragmatiek en conceptueel denkvermogen.”

Willem Jan Rote

Uniekaas

General manager
Femke Vonk

“DartGroup hielp ons het magazine Let's Colour op een hoger niveau te brengen. Waarbij perfect is aangevoeld welke boodschap moet worden overgebracht en hoe. Onze content, hun creativiteit."

Femke Vonk

AkzoNobel

Global Editorial Manager Decorative Paints
Michiel Nolst Trenité

“Bij merkstrategie en design kan niet iedereen zich iets voorstellen. Bij DartGroup begrijpen de creatieven heel goed wat een merkstrategie is.”

Michiel Nolst Trenité

ABN AMRO

Strategic Brand Manager
Robert Heckert

"DartGroup heeft een aangepaste huisstijl gemaakt voor de communicatie met onze zakelijke relaties. De stijl past nu goed bij de uitstraling van een researchgedreven organisatie."

Robert Heckert

Sanquin Blood Supply

Manager Communications
Alie Lindemann

“Vooral bij een jaarverslagproject moet je blind kunnen vertrouwen op je bureau. Je rekent op creativiteit, meedenkend vermogen en kennis van je organisatie. Bij DartGroup zit dat helemaal goed."

Alie Lindemann

Aegon

Corporate Communications Manager

Roundup

infographic_animation

connect

Kennismaken? Wij maken graag een afspraak om elkaar (beter) te leren kennen, samen naar een branding vraagstuk te kijken of te brainstormen over een ‘hot topic’.
Mail of bel één van ons en we plannen meteen een geschikt moment.

Tot ziens!

Patricia Andersen
client services

Patricia Andersen

andersen@dartgroup.nl

Arjan Batenburg
creation

Arjan Batenburg

batenburg@dartgroup.nl

Henk van Dijke
finance

Henk van Dijke

van.dijke@dartgroup.nl

Marjolijn Vriezen
strategy

Marjolijn Vriezen

vriezen@dartgroup.nl

DartGroup

Singel 68
1015 AC Amsterdam
T +31(0)20 622 38 01
E we@dartgroup.nl

Join us

Laat zien wat jij kan invullen

The Bauhaus is nearly a century old, but it still has a lot to teach today's designers. bit.ly/2c1b7Hn

How to get Back-to-school marketing right. A useful infographic. bit.ly/2bDcRWM pic.twitter.com/9ro0jWNQtm

“Every decision is a prediction.” ~ W. Edward Deming. How brand culture drives brand dominance. bit.ly/2c3j0gI

Authenticity is the cornerstone for building trust and support. But what if a respected brand severs that trust? bit.ly/2bDiGnc

"I think authenticity comes with telling the story of your candidate at the time and place of your candidate." bit.ly/2bMEmf4

Ever wondered what makes interactive content so effective? Read it here. bit.ly/2bfRMPZ pic.twitter.com/CoIp6k5Yj6

Three succes-stories, explaining the power of Snapchat. bit.ly/2bt3Oc1 pic.twitter.com/BnDmHGCOVo

Today, a post with 100k Instagram likes signals to the world that a fashion brand has made it mainstream. bit.ly/2bt0jlY

"A marketing department didn’t exist and Nike had never written an annual marketing plan." bit.ly/2bfpIyh pic.twitter.com/oataZod1PI

The story of Leicester City is the ultimate David and Goliath-example. It is also a case study for underdog-brands. bit.ly/2bfMSpi

Is China surpassing Silicon Valley in mobile technology? nyti.ms/2aSgh3v pic.twitter.com/WK1nb173GR

Design is able to translate a complex concept into something tangible. How design and neuroscience fit perfectly. bit.ly/2brPa42

Numbers and figures visualizing the rise of marketing technologists. bit.ly/2b6VWu4 pic.twitter.com/0A2jqACHI6

The more empathy, the more validation. The more validation, the deeper the relationship. bit.ly/2aXyyjD pic.twitter.com/rcTKIYBHBc

1.2 billion online videos are watched every day; and this number will increase in time. bit.ly/2bff3BS pic.twitter.com/vZoJjoLFzD

Science fiction recently became fact, when Scanadu turned a gadget that appeared on Star Trek into a real product. bit.ly/2aCbXFR

Online marketing has played a major role in this year's election. Who's doing it better? entm.ag/2aExPSu pic.twitter.com/M4oQEoqTip

With Snapchat and Instagram Stories, new challenges come up. How to handle these reactive, short-term platforms? bit.ly/2avYdxP

If Pokémon were able to start up companies, what would their brands look like? bit.ly/2aSnzsG pic.twitter.com/OCK6Aqm2jl

A little while after Twitter and Facebook, LinkedIn also introduces a video-function. bit.ly/2aKBXl4