ABN AMRO De kracht van de eenvoud

Het basisuitgangspunt voor de update van de in 2010 door Dart ontwikkelde communicatiestijl. Een sterk en consistent merkkader dat ruimte biedt voor zeer variërende content.

1990
ABN en AMRO fuseren. DartGroup gaat voor de bank werken.
25
jaren werkzaam voor ABN AMRO en ruim 4000 projecten gerealiseerd
65
procent van alle
Darters heeft een ABN AMRO-rekening
kruis

Ontwikkeling communicatiestijl

Toepasbaar voor een breed scala aan middelen en kanalen. DartGroup ontwikkelde een vereenvoudigde stijl, klaar voor de toekomst. Simpel, flexibel en herkenbaar. De stijl is geborgd in heldere richtlijnen voor grafisch ontwerpers. Ook een Quick reference guide is ontwikkeld, waarin de stijl in essentie staat weergegeven.

DartGroup werkt veel voor ABN AMRO. Een selectie uit de diverse projecten:

ABN AMRO Strategiemonitor

High5 is een interne, online uitgave waarmee de Raad van Bestuur van ABN AMRO alle medewerkers informeert over de voortgang van ABN AMRO’s langetermijnstrategie. DartGroup is verantwoordelijk voor het totale concept en de uitvoering, van naamgeving van het project tot en met de online realisatie in Nederlands en Engels. Het CORE CMS – dat door ABN AMRO in eerste instantie is aangeschaft voor de ontwikkeling van hun Annual Report – wordt als collaboration tool gebruikt vanwege onder andere de uitgebreide versiecontrole-mogelijkheden en het zeer hoge veiligheidsniveau.

Meer informatie over dit project?

Of bel +31(0)20 622 38 01